Twoje zakupy

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Kiedy zamówienie opuści placówkę Micolet, czas dostawy będzie zależeć od kraju i wybranej metody wysyłki:

Kraj Metoda wysyłki: do domu / do punktu odbioru Firma kurierska Czas oczekiwania na dostawę
Hiszpania Punkt odbioru Punto Pack – Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Envialia Maksymalnie 3 dni roboczych
Wysyłka do domu Correos Express Maksymalnie 3 dni roboczych
Francja Wysyłka do domu Colissimo Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru Mondial Relay Maksymalnie 6 dni roboczych *
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 3 dni roboczych
Portugalia Punkt odbioru Ponto Pack – Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Correos Express Maksymalnie 3 dni roboczych
Wysyłka do domu Envialia Maksymalnie 3 dni roboczych
Zjednoczone Królestwo Wysyłka do domu Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 5 dni roboczych
Włochy Punkt odbioru Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Dhl Maksymalnie 5 dni roboczych
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru UPS Maksymalnie 5 dni roboczych *
Niemcy Wysyłka do domu Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 8 dni roboczych
Punkt odbioru Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 8 dni roboczych *
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 4 dni roboczych
Belgia Punkt odbioru Mondial Relay Maksymalnie 6 dni roboczych *
Polska Wysyłka do domu Dhl Maksymalnie 5 dni roboczych
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru UPS Maksymalnie 5 dni roboczych *

Zamówienia są przygotowywane codziennie o godzinie 10:00, od poniedziałku do piątku w dni robocze. Do tego czasu możesz dodawać więcej ubrań do swojego zakupu bez konieczności ponownego opłacania kosztów wysyłki* (tylko pierwszy zakup zostanie obciążony według stawki wskazanej na Koszty wysyłki). Jeśli Twoja wysyłka jest zaprogramowana na konkretny dzień, będziesz mieć czas do godziny 10:00 danego dnia aby kontynuować dodawanie kolejnych części garderoby bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów wysyłki.

W każdej chwili możesz sprawdzić status Twojej przesyłki na swoim koncie użytkownika Micolet, w sekcji „Zakupy”, lub jeśli wolisz, możesz uzyskać dostęp bezpośrednio przez następujący link: Moje zakupy

Czasami zamówienia mogą opuścić nasz magazyn z opóźnieniem z różnych powodów (święta, specjalne promocje...). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji informacja ta zostanie podana na stronie internetowej przed finalizacją zakupu.

* Gdy paczka dotrze do punktu odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że możesz odebrać Twoje zamówienie w przeciągu maksymalnie 10 dni. Jeśli nie odbierzesz paczki w tym terminie, wszystkie przedmioty zostaną zwrócone firmie Micolet, a w przypadku zażądania nowej przesyłki, będziesz musiała ponownie opłacić koszty dostawy.

Sprawdź przesyłkę natychmiast po jej nadejściu. Jeśli zauważysz, że opakowanie zostało naruszone, zniszczone lub uszkodzone, zgłoś to natychmiast w punkcie odbioru UPS lub przewoźnikowi UPS lub DHL, który dostarczył paczkę, aby można było wprowadzić ją do systemu. Nie należy podpisywać dokumentu jako zgodnego z przepisami, ponieważ nie będziemy mogli złożyć odpowiedniego wniosku, jeśli czegoś w nim zabraknie.

Jak zrezygnować z zakupu?

Możesz bez problemu anulować cały zakup, ale tylko przed rozpoczęciem procesu wysyłki i kiedy zamówienie posiada status "Otwarte". Aby to zrobić, wystarczy zalogować się na swoje konto użytkownika Micolet i w sekcji "Zakupy" wybrać opcję "Anuluj zakup", która pojawi się obok informacji o zamówieniu. Możesz również anulować zakup, korzystając z poniższego linku: Moje zakupy.

Po anulowaniu zakupu wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a Ty będziesz mógł zobaczyć tę informację również na swoim koncie użytkownika Micolet, w sekcji "Zakupy". Pieniądze zostaną zwrócone Ci w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych tą samą metodą płatności, którą dokonałeś zakupu.

Jeśli chcesz częściowo anulować zakup, musisz skontaktować się z nami pod adresem info@micolet.pl, ale nie możemy Cię zapewnić, że będziemy w stanie przetworzyć Twoją prośbę zanim zamówienie opuści nasze magazyny.

Gdy zamówienie zostało przetworzone przez zespół Micolet, w przypadku chęci anulowania zakupu, będziesz musiała dokonać zwrotu. Więcej informacji na temat zwrotów tutaj.

Jak mogę dodawać artykuły do mojego zakupu?

Można dodawać odzież do zamówień ze statusem „Otwarte” (to znaczy, że nie rozpoczęło się ich przygotowywanie) bez ponoszenia kosztów wysyłki ani żadnych innych dodatkowych kosztów. Jest to usługa bezpłatna.

Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do Micolet za pomocą tego samego konta, z którego dokonałaś pierwszego zakupu. Podczas dokonywania nowego zakupu, dodana odzież zostanie automatycznie przydzielona do otwartego zamówienia. Możesz też sama sprawdzić, czy nie są naliczane żadne dodatkowe koszty wysyłki i naliczana jest tylko cena dodanej odzieży.

Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie Micolet w sekcji „Zakupy”

Co do zasady, zamówienia będą zamykane o godzinie 10:00 od poniedziałku do piątku. Odnośnie tego mogą zaistnieć pewne wyjątki, o których zawsze zostaniesz poinformowana przed sfinalizowaniem procesu zakupu.

Czy mogę zmienić adres wysyłki mojego zakupu?

Jeśli dokonałeś zakupu z dostawą do domu, możesz zmienić adres dostawy do jednego dnia przed wysyłką. Aby to zrobić, wystarczy wejść na swoje konto użytkownika Micolet i w sekcji „Zakupy” wybrać opcję „Zmień adres dostawy”. Otworzy się okno, w którym możesz utworzyć nowy adres, na który chcesz otrzymać zakup.

Jeśli wybraś dostawę do punktu odbioru, bardzo nam przykro. W takim przypadku nie można zmienić punktu odbioru zamówienia.

Zawsze możesz się z nami skontaktować tutaj: info@micolet.pl. Lub przez formularz kontaktowy.


Strona www

Strona www


Zapisz się i otrzymuj oferty dnia

Zapisz się i otrzymuj oferty dnia