Cześć, jak możemy Ci pomóc?

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera e-mail lub otrzymywania powiadomień od Micolet?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszych newsletterów ze specjalnymi ofertami dnia lub innymi promocjami, nie martw się. Wystarczy otworzyć jeden z naszych newsletterów, które wysłaliśmy, i kliknąć link Anuluj subskrypcję, które pojawia się w tekście na początku i/lub końcu wiadomości e-mail. W ciągu maksymalnie 5 dni roboczych (czyli czasu niezbędnego do przetworzenia rezygnacji z subskrypcji), przestaniesz otrzymywać nasz newsletter.

W przypadku chęci rezygnacji z otrzymywania powiadomień Push (powiadomienia, które pojawiają się przy otwieraniu strony internetowej) konieczne jest zablokowanie ich przez przeglądarkę której używasz, gdyż nie jest to od nas zależne.

Jak zażądać zwrotu?

Od momentu otrzymania zakupionych ubrań, masz 14 dni kalendarzowych na ich zwrot, jeśli nie spełniają one Twoich oczekiwań.

Jeśli chcesz zwrócić odzież za pośrednictwem naszej usługi kurierskiej, wykonaj następujące proste kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto użytkownika Micolet i wejdź w Moje zakupy> Zwroty> Wniosek o zwrot. Wówczas zostaną Ci wyświetlone wszystkie ubrania ze wszystkich Twoich zakupów, które są w okresie prawa do zwrotu, i będziesz mógł wyselekcjonować ubrania, które chcesz zwrócić. Nie zapomnij wskazać nam powodu! Dostęp do strony zwrotów możesz również uzyskać poprzez Historię zakupów, klikając przycisk „Zwrot”, który pojawia się obok odnośnika Twojego zakupu.
  2. Wybierz punkt nadania przesyłki zwrotnej.
  3. Zapłać odpowiednią kwotę kosztów przesyłki za zwrot, biorąc pod uwagę ilość zwracanych produktów, pamietając że nie jest tym samym transport 3 przedmiotów, co 20 ;)
  4. Wkrótce otrzymasz e-mail potwierdzający opłacenie kosztów przesyłki zwrotnej oraz link do pobrania Formularza Zwrotu, który musisz wydrukować i umieścić w pudełku, które nam wyślesz wraz z niepotrzebnymi artykułami. Ten sam Formularz Zwrotów znajdziesz również w sekcji Zwroty na swoim koncie użytkownika.

    UWAGA: Przyjmujemy tylko odzież wskazaną w Formularzu Zwrotu. Jeśli musisz zwrócić więcej przedmiotów, które nie zostały ujęte w Formularzu Zwrotu, będziesz musiała ponownie rozpocząć proces składania wniosku i ponownie zapłacić koszty przesyłki zwrotnej tych produktów. Dlatego zalecamy, aby przed finalizacją płatności sprawdzić, czy znajdują się tam wszystkie ubrania, które chcesz zwrócić.

  5. Przygotuj paczkę zwrotną zgodnie z instrukcjami, które podaliśmy Ci w Formularzu Zwrotu. W ten sposób Twoja przesyłka będzie gotowa do wysłania.
  6. Jeśli wybrałaś zwrot z nadaniem w punkcie, otrzymasz jeszcze jeden e-mail z etykietą firmy kurierskiej, którą musisz przykleić na zewnątrz paczki. W ten sposób można już dostarczyć paczkę do punktu odbioru w ciągu kolejnych 5 dni.

    Pamiętaj, aby zachować pokwitowanie od firmy kurierskiej do momentu otrzymania od nas potwierdzenia e-mailem, że otrzymaliśmy wysłane przez Ciebie przedmioty.

  7. Dokonamy odpowiedniej płatności za zwrot po otrzymaniu artykułu i sprawdzeniu, czy wszystko jest w porządku.

Jeśli wolisz odesłać nam ubrania do zwrotu we własnym zakresie, również możesz to zrobić. Jednak zanim wykonasz którykolwiek z kroków opisanych powyżej, skontaktuj się z nami pod adresem info@micolet.pl, a my wskażemy Ci jak rozpocząć ten proces.

Gdy tylko otrzymamy odzież, w ciągu maksymalnie 15 dni zwrócimy Ci pieniądze. Nie martw się, ponieważ wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem zwrotu środków. Pamiętaj, że pieniądze zostaną Ci zwrócone tą samą metodą płatności, za pomocą której dokonałaś wcześniej zakupu.

* Jeśli Twoje zamówienie przyszło nieprawidłowe, napisz do nas na info@micolet.pl, abyśmy mogli Ci pomóc.

Jak mogę dodawać artykuły do mojego zakupu?

Można dodawać odzież do zamówień ze statusem „Otwarte” (to znaczy, że nie rozpoczęło się ich przygotowywanie) bez ponoszenia kosztów wysyłki ani żadnych innych dodatkowych kosztów. Jest to usługa bezpłatna.

Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do Micolet za pomocą tego samego konta, z którego dokonałaś pierwszego zakupu. Podczas dokonywania nowego zakupu, dodana odzież zostanie automatycznie przydzielona do otwartego zamówienia. Możesz też sama sprawdzić, czy nie są naliczane żadne dodatkowe koszty wysyłki i naliczana jest tylko cena dodanej odzieży.

Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie Micolet w sekcji „Zakupy”

Co do zasady, zamówienia będą zamykane o godzinie 10:00 od poniedziałku do piątku. Odnośnie tego mogą zaistnieć pewne wyjątki, o których zawsze zostaniesz poinformowana przed sfinalizowaniem procesu zakupu.

Gdzie wysyłacie?

W zależności od strony Micolet, na której dokonasz zakupu, zamówienie może zostać wysłane do obszarów, które obsługujemy dla danego kraju:

Zakupy zrealizowane w... Wysyłka do...
Micolet.com

Półwysep Hiszpanii i Baleary

(NIE wysyłamy na Wyspy Kanaryjskie, ani do Ceuty i Melilli)

Micolet.fr

Francja metropolitalna

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.pt

Portugalia kontynentalna

(NIE wysyłamy na Azory ani na Maderę)

Micolet.co.uk

Zjednoczone Królestwo

(NIE wysyłamy do Bailiwick of Guernsey, Bailiwick of Jersey, ani Isle of Man)

Micolet.it

Półwysep Włoski, Sycylia, Sardynia i wyspy

Micolet.de

Niemcy kontynentalne

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.be

Belgia kontynentalna

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.pl

Polska


Strona www

Strona www


Zapisz się i otrzymuj oferty dnia

Zapisz się i otrzymuj oferty dnia