Zwroty & Refundacje

Jak zażądać zwrotu?

Od momentu otrzymania zakupionych ubrań, masz 14 dni kalendarzowych na ich zwrot, jeśli nie spełniają one Twoich oczekiwań.

Jeśli chcesz zwrócić odzież za pośrednictwem naszej usługi kurierskiej, wykonaj następujące proste kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto użytkownika Micolet i wejdź w Moje zakupy> Zwroty> Wniosek o zwrot. Wówczas zostaną Ci wyświetlone wszystkie ubrania ze wszystkich Twoich zakupów, które są w okresie prawa do zwrotu, i będziesz mógł wyselekcjonować ubrania, które chcesz zwrócić. Nie zapomnij wskazać nam powodu! Dostęp do strony zwrotów możesz również uzyskać poprzez Historię zakupów, klikając przycisk „Zwrot”, który pojawia się obok odnośnika Twojego zakupu.
  2. Wybierz punkt nadania przesyłki zwrotnej.
  3. Zapłać odpowiednią kwotę koszty obsługi i przesyłki zwrotnej, biorąc pod uwagę ilość zwracanych produktów, pamietając że nie jest tym samym transport 3 przedmiotów, co 20 ;)
  4. Wkrótce otrzymasz e-mail potwierdzający opłacenie kosztów wysyłki i obsługi zwrotu oraz link do pobrania formularza zwrotu, który należy wydrukować i dołączyć do pudełka wysyłanego do nas razem z ubraniami, których nie chcesz. Formularz zwrotu znajdziesz również w sekcji "Zwroty" na swoim koncie użytkownika.

    UWAGA: Przyjmujemy tylko odzież wskazaną w Formularzu Zwrotu. Jeśli musisz zwrócić więcej przedmiotów, które nie zostały ujęte w Formularzu Zwrotu, będziesz musiała ponownie rozpocząć proces składania wniosku i ponownie zapłacić koszty przesyłki zwrotnej tych produktów. Dlatego zalecamy, aby przed finalizacją płatności sprawdzić, czy znajdują się tam wszystkie ubrania, które chcesz zwrócić.

  5. Przygotuj paczkę zwrotną zgodnie z instrukcjami, które podaliśmy Ci w Formularzu Zwrotu. W ten sposób Twoja przesyłka będzie gotowa do wysłania.
  6. Jeśli wybrałaś zwrot z nadaniem w punkcie, otrzymasz jeszcze jeden e-mail z etykietą firmy kurierskiej, którą musisz przykleić na zewnątrz paczki. W ten sposób można już dostarczyć paczkę do punktu odbioru w ciągu kolejnych 5 dni.

    Pamiętaj, aby zachować pokwitowanie od firmy kurierskiej do momentu otrzymania od nas potwierdzenia e-mailem, że otrzymaliśmy wysłane przez Ciebie przedmioty.

  7. Dokonamy odpowiedniej płatności za zwrot po otrzymaniu artykułu i sprawdzeniu, czy wszystko jest w porządku.

Jeśli wolisz odesłać nam ubrania do zwrotu we własnym zakresie, również możesz to zrobić. Jednak zanim wykonasz którykolwiek z kroków opisanych powyżej, skontaktuj się z nami pod adresem info@micolet.pl, a my wskażemy Ci jak rozpocząć ten proces.

Gdy tylko otrzymamy odzież, w ciągu maksymalnie 15 dni zwrócimy Ci pieniądze. Nie martw się, ponieważ wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem zwrotu środków. Pamiętaj, że pieniądze zostaną Ci zwrócone tą samą metodą płatności, za pomocą której dokonałaś wcześniej zakupu.

* Jeśli Twoje zamówienie przyszło nieprawidłowe, napisz do nas na info@micolet.pl, abyśmy mogli Ci pomóc.

Co mam zrobić, jeśli otrzymam nieprawidłowe zamówienie?

W przypadku, gdy przez pomyłkę wyślemy do Ciebie zamówienie z niewłaściwym artykułem lub jeśli okażę się, że dany produkt posiada wadę, której my nie wykryliśmy, skontaktuj się z nami pod adresem info@micolet.pl, podając jak najwięcej informacji o zdarzeniu. Przyda się również przesłanie nam paru zdjęć.

W przypadku konieczności zwrotu, poinformujemy Cię, jak postąpić.

Jak przygotować odzież, którą chcę zwrócić?

Bardzo ważne jest, abyś wysłała nam odzież, którą chcesz zwrócić, w szczelnie zamkniętym kartonowym pudełku lub w kilkuwarstwowej, bardzo szczelnej folii aby zapobiec zgubieniu się przedmiotów po drodze.

W przypadku, gdy do wysłania odzieży dysponujesz tylko prześwitującą folią, proszę pamiętaj aby bardzo dobrze owinąć i uszczelnić paczkę tak, aby jej zawartość nie była widoczna.

Oh, i bardzo ważne! Nie zapomnij dodać Formularza/y Zwrotu do środka paczki. Możesz dowiedzieć się jak dokonać zwrotu tutaj.

Kiedy otrzymam płatność za zwrot?

Od momentu otrzymania przez nas odzieży, maksymalnie w ciągu 15 dni. Nie martw się, ponieważ wyślemy Ci e-mail potwierdzający zwrot pieniędzy.

Pamiętaj, że pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, za pomocą której dokonałaś zakupu.

WAŻNE: Pamiętaj, że w zależności od wybranej metody dostawy Twojego zwrotu za pośrednictwem naszych firm transportowych, przesyłka może wymagać mniej lub więcej czasu na dotarcie do naszych obiektów. Ponadto, okres ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Micolet.

W każdym przypadku, możesz śledzić przesyłkę zwrotną za pośrednictwem Twojego konta użytkownika Micolet, w Moje zakupy > Zwroty, lub za pośrednictwem strony internetowej firmy transportowej, wskazując Twój numer referencyjny.

PRZYBLIŻONY CZAS DOSTAWY DLA ZWROTÓW OBSŁUGIWANYCH PRZEZ MICOLET:

Kraj Metoda wysyłki zwrotu Firma kurierska Czas dostawy zwrotów
Hiszpania Do domu Envialia 5 dni roboczych
Do domu Correos Express 3 dni roboczych
Nadanie w punkcie odbioru Punto Pack – Inpost 8 dni roboczych
Francja Nadanie w punkcie odbioru Mondial Relay 8 dni roboczych
Portugalia Do domu Envialia 5 dni roboczych
Nadanie w punkcie odbioru Ponto Pack – Inpost 8 dni roboczych
Do domu Correos Express 5 dni roboczych
Włochy Nadanie w punkcie odbioru Inpost 8 dni roboczych
Nadanie w punkcie odbioru UPS 10 dni roboczych
Niemcy Nadanie w punkcie odbioru Hermes – Mondial Relay 8 dni roboczych
Belgia Nadanie w punkcie odbioru Mondial Relay 8 dni roboczych
Polska Nadanie w punkcie odbioru UPS 10 dni roboczych

* Te czasy dostawy są orientacyjne i mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Micolet. Do czasu dostawy należy doliczyć czas obsługi po otrzymaniu paczki w siedzibie Micolet.

Co dzieje się z moim zwrotem, jeśli zastosowano wobec mnie kod promocyjny?

W przypadku wykorzystania kuponu rabatowego w momencie płatności (części lub całości zakupów), zwrot kwot za zwracaną odzież będzie uwzględniał rabat, który został zastosowany podczas płatności.

Dzieje się tak dlatego, że promocja jest rozbita na rabaty stosowane do każdej z pozycji w zakupie, za który zapłaciłeś bonem, a każdy rabat jest proporcjonalny do wartości pozycji w ramach sumy cząstkowej tego zakupu/płatności. Przykładowo, jeśli wartość przedmiotu wynosi 50% sumy cząstkowej zakupu, za który zapłacono bonem, to odpowiadający mu rabat również wynosi 50% wartości bonu rabatowego.

W związku z tym na poczet zwrotu zostanie zaliczona kwota zwróconej odzieży pomniejszona o rabat, który został zastosowany do odzieży w momencie zakupu.

Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Po złożeniu wniosku o zwrot pieniędzy za pośrednictwem naszej strony internetowej, wszystkie informacje związane z tym procesem będą widoczne na Twoim koncie użytkownika Micolet, wchodząc w Moje zakupy > Zwroty. Tutaj sprawdzisz status Twojego zwrotu, wybrany sposób nadania, adres nadania, wybraną odzież, którą chcesz zwrócić, dostęp do Formularza Zwrotu oraz informacje o przesyłce.

Ile muszę zapłacić za koszty obsługi i wysyłki zwrotu?

Ponieważ wysyłanie 3 sztuk odzieży to nie to samo, co wysłanie 20, musimy dostosować koszty zwrotów do ilości artykułów, które zamierzasz wysłać. Dlatego jeśli chcesz skorzystać z naszego transportu, aby zwrócić ubrania, których nie chcesz, koszty zwrotu kształtują się następująco:

KOSZTY PRZESYŁKI ZWROTÓW:

SPOSÓB ODBIORU
ILOŚĆ UBRAŃ DO ZWROTU Punkt odbioru (UPS)
Do 5 ubrań Koszt stały 30,14 zł + zmienny 0,00 zł/ubranie
Od 5 ubrań Koszt stały 30,14 zł + zmienny 2,37 zł/ubranie

Przykład:

Zwrot 10 ubrań

Koszt stały 30,14 zł + zmienny (10 x 2,37 zł)

Finalna opłata za zwrot: 53,85 zł

Okazjonalnie firma Micolet może organizować promocje na koszty wysyłki zwrotów, obniżając cenę kosztu stałego do 0zł. W tych przypadkach, naliczany będzie tylko koszt zmienny kosztów wysyłki, w zależności od liczby zwracanych pozycji.

Pamiętaj, że zwrotu możesz też dokonać we własnym zakresie. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem info@micolet.pl, a my wskażemy Ci jakie kroki należy wykonać.

Więcej informacji dotyczących okresu zwrotu i procedur, tutaj.

Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w tej samej przesyłce?

Tak, pod warunkiem, że wszystkie ubrania należą do zamówień w okresie prawa do zwrotu (14 dni kalendarzowych od otrzymania zakupu). To bardzo proste, wystarczy wykonać kroki wskazane przez nas tutaj.

Zawsze możesz się z nami skontaktować tutaj: info@micolet.pl. Lub przez formularz kontaktowy.


Strona www

Strona www


Zapisz się i otrzymuj oferty dnia

Zapisz się i otrzymuj oferty dnia