Przed zakupem

Zanim zaczniesz robić zakupy w Micolet, zalecamy dokładne przeczytanie tych informacji, ponieważ mogą one być dla Ciebie przydatne. Nie zajmie Ci to więcej niż 5 minut.

Skąd pochodzą ubrania, które macie na sprzedaż?

La ropa que compras en Micolet es de mujeres y hombres como tú y tu familia. To ubrania, które zostały przez nich kupione lub im podarowane i użyte w bardzo niewielkim stopniu, przez co są jak nowe (niektóre nawet nigdy nienoszone), i mogą dostać "drugie życie".

Za jaką cenę sprzedajecie ubrania?

W Micolet znajdziesz swoje ulubione marki z najnowszą odzieżą (nie więcej niż sprzed 3 sezonów), o 70-80% taniej niż w sklepach. W zakładce każdego ubrania będziesz mogła zobaczyć ile w przybliżeniu kosztuje to ubranie w sklepach i ile kosztuje z rabatem w Micolet.

Czy macie sklep stacjonarny?

Nie, ubrania można kupić tylko w naszym sklepie internetowym. Ale jeśli otrzymasz zamówienie i nie jesteś przekonana, akceptujemy zwroty.

Więcej informacji na temat zwrotów tutaj.

Jak możecie zagwarantować, że ubrania są w dobrym stanie?

Sprawdzamy ubrania za Ciebie. Mamy profesjonalistów, którzy starannie oceniają każdą odzież, którą otrzymujemy, aby określić jej jakość i upewnić się, że spełnia nasze wymagające kryteria, zanim zaoferujemy ją do sprzedaży.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Czas dostawy zależy od kraju i wybranej metody wysyłki:

Kraj Metoda wysyłki: do domu / do punktu odbioru Firma kurierska Czas oczekiwania na dostawę
Hiszpania Punkt odbioru Punto Pack – Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Envialia Maksymalnie 3 dni roboczych
Wysyłka do domu Correos Express Maksymalnie 3 dni roboczych
Francja Wysyłka do domu Colissimo Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru Mondial Relay Maksymalnie 6 dni roboczych *
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 3 dni roboczych
Portugalia Punkt odbioru Ponto Pack – Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Correos Express Maksymalnie 3 dni roboczych
Wysyłka do domu Envialia Maksymalnie 3 dni roboczych
Zjednoczone Królestwo Wysyłka do domu Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 5 dni roboczych
Włochy Punkt odbioru Inpost Maksymalnie 5 dni roboczych *
Wysyłka do domu Dhl Maksymalnie 5 dni roboczych
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru UPS Maksymalnie 5 dni roboczych *
Niemcy Wysyłka do domu Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 8 dni roboczych
Punkt odbioru Hermes – Mondial Relay Maksymalnie 8 dni roboczych *
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 4 dni roboczych
Belgia Punkt odbioru Mondial Relay Maksymalnie 6 dni roboczych *
Polska Wysyłka do domu Dhl Maksymalnie 5 dni roboczych
Wysyłka do domu UPS Maksymalnie 5 dni roboczych
Punkt odbioru UPS Maksymalnie 5 dni roboczych *

Szacowany czas od momentu opuszczenia przez zamówienie magazynu Micolet.

* Gdy paczka dotrze do punktu odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że możesz odebrać Twoje zamówienie w przeciągu maksymalnie 10 dni. Jeśli nie odbierzesz paczki w tym terminie, wszystkie przedmioty zostaną zwrócone firmie Micolet, a w przypadku zażądania nowej przesyłki, będziesz musiała ponownie opłacić koszty dostawy.

Sprawdź przesyłkę natychmiast po jej nadejściu. Jeśli zauważysz, że opakowanie zostało naruszone, zniszczone lub uszkodzone, zgłoś to natychmiast w punkcie odbioru UPS lub przewoźnikowi UPS lub DHL, który dostarczył paczkę, aby można było wprowadzić ją do systemu. Nie należy podpisywać dokumentu jako zgodnego z przepisami, ponieważ nie będziemy mogli złożyć odpowiedniego wniosku, jeśli czegoś w nim zabraknie.

Aby sprawdzić terytoria, do których wysyłamy, wraz z ich wyjątkami, kliknij tutaj: Gdzie wysyłacie?

Czy mogę dokonać zakupu teraz i otrzymać zamówienie w późniejszym terminie?

Tak, masz możliwość zaprogramowania wysyłki maksymalnie do 30 dni od daty zakupu. Aby to zrobić, kupując w Micolet będziesz mieć możliwość wyboru „zwykłej wysyłki”, aby Twoje zamówienie zostało wysłane od godziny 10:00 następnego dnia roboczego lub opcji: „Chcę otrzymać zamówienie później” W tym kroku możesz wskazać datę do 30 dni od daty pierwszego zakupu, a Twoje zamówienie pozostanie otwarte do godziny 10:00 w danym dniu.

Dopóki Twoje zamówienie ma status „otwarte”, możesz zmienić datę jego wysyłki, aby dotarło do Ciebie w późniejszym terminie. Wystarczy że zalogujesz się na swoje konto użytkownika Micolet i wybierzesz datę do maksymalnie 30 dni od początkowej daty zakupu.

Dzięki tej opcji przez wszystkie te dni, w których Twoje zamówienie pozostaje otwarte, możesz dodawać do niego wszystkie ubrania, które chcesz bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki. Zostaną naliczone tylko koszty wysyłki związane z pierwszym zakupem (jeśli wystąpią), wszystkie inne ubrania, które dodasz w ciągu pozostałych dni, będą zwolnione z kosztów dostawy.

Gdzie wysyłacie?

W zależności od strony Micolet, na której dokonasz zakupu, zamówienie może zostać wysłane do obszarów, które obsługujemy dla danego kraju:

Zakupy zrealizowane w... Wysyłka do...
Micolet.com

Półwysep Hiszpanii i Baleary

(NIE wysyłamy na Wyspy Kanaryjskie, ani do Ceuty i Melilli)

Micolet.fr

Francja metropolitalna

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.pt

Portugalia kontynentalna

(NIE wysyłamy na Azory ani na Maderę)

Micolet.co.uk

Zjednoczone Królestwo

(NIE wysyłamy do Bailiwick of Guernsey, Bailiwick of Jersey, ani Isle of Man)

Micolet.it

Półwysep Włoski, Sycylia, Sardynia i wyspy

Micolet.de

Niemcy kontynentalne

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.be

Belgia kontynentalna

(NIE wysyłamy na wyspy)

Micolet.pl

Polska

Ile muszę zapłacić za wysyłkę?

Koszty wysyłki w przypadku zakupów dokonanych na Micolet.pl będą zależeć od wybranej metody wysyłki i kwoty Twojego zamówienia:

WYSYŁKA DO DOMU (Dhl)
  • Zakupy do 151,17 zł: 43,16 zł
  • Zakupy od 151,22 zł do 388,80 zł: 21,56 zł
  • Zakupy powyżej 388,80 zł: 0,00 zł
WYSYŁKA DO DOMU (UPS)
  • Zakupy do 194,38 zł: 56,12 zł
  • Zakupy od 194,42 zł do 1 296,11 zł: 43,16 zł
  • Zakupy powyżej 1 296,11 zł: 0,00 zł
WYSYŁKA DO PUNKTU DOSTAWY (UPS)
  • Zakupy do 194,38 zł: 47,48 zł
  • Zakupy od 194,42 zł do 1 296,11 zł: 34,52 zł
  • Zakupy powyżej 1 296,11 zł: 0,00 zł

* Sporadycznie mogą wystąpić różnice w kosztach wysyłki. Nie martw się! Poinformujemy Cię o tym przed dokonaniem zakupu.

Koszty wysyłki są naliczane przy pierwszej płatności za zakup w zależności do kwoty tego zakupu. Później możesz również kontynuować dodawanie kolejnych pozycji do zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki, ale w żadnym przypadku koszty wysyłki już zapłacone nie zostaną zmniejszone, nawet jeśli Twoje ostateczne zamówienie jest na wyższą kwotę.

Sprawdź tutaj obszary, do których wysyłamy.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Za pomocą karty kredytowej, karty debetowej lub za pośrednictwem systemu PayPal. Po wybraniu metody płatności zostaniesz przekierowana do weryfikacji przez internetowy serwis płatności (w przypadku płatności kartą) lub PayPal (w przypadku płatności PayPal), gdzie w całkowicie bezpiecznym środowisku zostaniesz poproszona o podanie informacji, aby dokonać płatności.

Mam kod promocyjny, jak go wykorzystać?

Kod promocyjny można zrealizować na stronie kasowej zamówienia, bezpośrednio w polu tekstowym pod pytaniem "Czy masz kod promocyjny?". Upewnij się, że wprowadzasz swój kod na tym etapie, ponieważ nie będziesz mógł go później wykorzystać.

Jeśli jesteś na komputerze, pod wybraną metodą płatności zobaczysz pole do realizacji kodu. Jeśli jesteś na mobile, znajdziesz go w zrzucie w szczegółach zakupu.

Po wpisaniu kodu rabatowego, kliknij przycisk "Zastosuj". Rabat zostanie automatycznie zastosowany do Twojego zakupu i pojawi się w szczegółach zakupu.

Pamiętaj, że na jeden zakup/wysyłkę można zastosować tylko jeden kod. Nawet jeśli Twój zakup składa się z dwóch płatności, można zastosować tylko jedną promocję. Ponadto, bony nie mogą być wykorzystywane w połączeniu z innymi ofertami.

Kody promocyjne nie mogą być użyte do opłacenia kosztów wysyłki. Zostaną one zastosowane tylko do kwoty przedmiotów w koszyku. Tak więc naliczone koszty wysyłki będą odniesione do sumy cząstkowej zakupów po zastosowaniu rabatu w postaci kodu promocyjnego oraz z uwzględnieniem wybranej metody wysyłki.

Każdy kod promocyjny ma określone minimalne wymagania dotyczące wydatków, czy jest ograniczony do pierwszego zakupu, kraju, konta użytkownika itp. Dlatego radzimy dokładnie sprawdzić warunki wyszczególnione na kuponie przed jego wykorzystaniem. Jeśli nie określono inaczej, kupony są domyślnie ważne przez 6 miesięcy.

Czy mogę zwrócić zamówienie, jeśli nie będę zadowolony?

Oczywiście. Jeśli coś nie spodoba Ci się, masz 14 dni na zwrot. Jeśli chcesz wysłać odzież do zwrotu za pośrednictwem naszej usługi kurierskiej, możesz złożyć wniosek o zwrot z Twojego własnego konta użytkownika. Tutaj będziesz mogła wygenerować wniosek o zwrot po opłaceniu odpowiedniej kwoty koszty obsługi i wysyłki.

Możesz także dokonać zwrotu we własnym zakresie. Aby to zrobić, najpierw skontaktuj się z nami przez e-mail info@micolet.pl, a my wskażemy Ci, jak postąpić.

Więcej informacji na temat zwrotów tutaj.

Co mam zrobić, jeśli otrzymam nieprawidłowe zamówienie?

W przypadku, gdy przez pomyłkę wyślemy do Ciebie zamówienie z niewłaściwym artykułem lub jeśli okażę się, że dany produkt posiada wadę, której my nie wykryliśmy, skontaktuj się z nami pod adresem info@micolet.pl, podając jak najwięcej informacji o zdarzeniu. Przyda się również przesłanie nam paru zdjęć.

W przypadku konieczności zwrotu, poinformujemy Cię, jak postąpić.

Jeśli problem polega na tym, że przesyłka jest w złym stanie, jest uszkodzona lub naruszona... natychmiast poinformuj o tym punkt odbioru lub kuriera UPS lub DHL, który ją dostarczył, aby można było wprowadzić ją do ich systemu. Nie podpisuj dokumentu jako zgodnego z przepisami, ponieważ jeśli brakuje jakiegoś elementu, nie będziemy w stanie złożyć odpowiedniej reklamacji.

Co oznaczają ikony pojawiające się na fotografiach odzieży?

Na niektórych zdjęciach ubrań znajdziesz różne rodzaje ikon, a gdy najedziesz na nie kursorem, będziesz mogła sprawdzić ich znaczenie:

  • Ikona z etykietą: Odzież nowa. Nie była jeszcze przez nikogo używana i posiada oryginalne metki.
  • Ikona z gwiazdką: Ma niewielką wadę. Są to ubrania, które pomimo drobnych wad zaakceptowaliśmy, ponieważ dotyczą one marek ze średniej lub wyższej półki, lub po prostu są to ubrania, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować. Rodzaje drobnych wad:
    • W ubraniu brakuje guzika.
    • Odzież z oznakami zużycia.
    • Ubranie z niewielką plamą, która mogłaby się usunąć podczas prania.
    • Ubrania z nieco zniszczonymi dodatkami.
    • Odzież z uszkodzeniem lub pęknięciem szwów.
Jak często nowe ubrania są dodawane w Micolet?

Stale dodajemy nowe ubrania. Nie mamy dwóch takich samych ubrań, dlatego radzimy odwiedzać nas regularnie w celu sprawdzania naszych nowości. To, co jest dziś w naszym sklepie, może nie być dostępne jutro. Jeśli chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o publikacji nowej odzieży, zapisz się do newslettera Micolet. Aby to zrobić, wystarczy zapisać się do codziennego newslettera za pośrednictwem tego linku: Utwórz konto.

Jeśli w przyszłości nasze promocje nie będą Cię interesować, nie martw się, ponieważ w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera Micolet oraz otrzymywania powiadomień. Więcej informacji tutaj.

Więcej informacji na temat zwrotów tutaj.

Jak mogę otrzymywać informacje o nowościach w Micolet?

Najlepszym sposobem, aby być na bieżąco z codziennymi nowościami, ofertami i promocjami na Micolet jest zapisywanie Cię do naszego Newslettera. Nie przegap ich!

Możesz zapisać się do naszego codziennego newslettera, korzystając z tego linku: Utwórz konto.

Jeśli w przyszłości nasze promocje nie będą Cię interesować, nie martw się, ponieważ w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera Micolet oraz otrzymywania powiadomień. Więcej informacji tutaj.

Zawsze możesz się z nami skontaktować tutaj: info@micolet.pl. Lub przez formularz kontaktowy.


Strona www

Strona www


Zapisz się i otrzymuj oferty dnia

Zapisz się i otrzymuj oferty dnia